Σε περίπτωση που ο πελάτης εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποφασίσει
ότι δεν θέλει το προϊόν έχει το δικαίωμα να το επιστρέψει. Δεκτή γίνεται
η επιστροφή προϊόντος που:

  • δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία
    του, βρίσκεται σε άριστη κατάσταση (as new) όπως ακριβώς πριν την πώληση
    του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία
    • δεν έχει συναρμολογηθεί, χρησιμοποιηθεί και δεν έχει τεθεί σε λειτουργία
 
  • Συσκευάστε
    προσεκτικά το δέμα για να εξασφαλιστεί η σωστή διατήρηση των προΐόντων
    κατά τη μεταφορά. Το δέμα με τα προΐόντα που επιστρέφονται, αν λόγω της
    ακατάλληλης συσκευασίας του,τα προΐόντα έχουν υποστεί ζημιά κατά τη
    μεταφορά, θα επιστραφούν στον πελάτη με δική του χρέωση.Ο πελάτης είναι
    υπεύθυνος για την παρακολούθηση της επιστροφής του δέματος. Αφού πάρει
    τον αριθμό αποστολής από την εταιρεία courier ή από το Ταχυδρομείο
    μπορεί ανά πάσα στιγμή να ελέγξει που βρίσκεται το δέμα
  • Οι
    πληροφορίες για το κόστος , για το που βρίσκεται το δέμα σας κατά την
    επιστροφή και τον χρόνο παράδοσης, δίνονται αποκλειστικά και μόνο από
    την εταιρεία courier ή το Ταχυδρομείο που έχετε επιλέξει.
  • Κατά
    την παραλαβή του δέματος στο γραφείο μας, θα λάβετε email ότι το έχουμε
    παραλάβει. Αν υπάρχουν πράγματα τα οποία δεν είναι ξεκάθαρα ή
    χρειάζονται επιπλέον διευκρινίσεις, εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας
    έχοντας υπόψη τα στοιχεία που μας έχετε αφήσει. Μόνο όταν επιστρέψει το
    δέμα στο γραφείο μας μπορούμε να προχωρήσουμε σε οποιαδήποτε ενέργεια.
  • Όταν
    λάβουμε τα επιστρεφόμενα προΐόντα, υπολογίζεται μόνο η αξία των
    επιστρεφόμενων προΐόντων,(ανεξαρτήτως αν ο πελάτης ζητήσει κάποιο άλλο
    προΐον, είτε ζητήσει την επιστροφή του ποσού), χωρίς τα έξοδα αποστολής.
    Όι επιπλέον χρεώσεις  (έξοδα αποστολής) δεν επιστρέφονται !

Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Εάν δεν πληρούνται οι προΰποθέσεις που περιγράφονται, η αλλαγή δεν θα πραγματοποιηθεί !

Στην
περίπτωση επιστροφής χρημάτων, το ποσό επιστρέφεται εντός 14 ημερών από
την ημερομηνία άφιξης του δέματος στο γραφείο μας μέσω τραπέζης ή
κάρτας.

  1. Παρακαλώ, στείλτε τα προϊόντα τα οποία επιθυμείτε να
    αλλάξετε ή να επιστρέψετε στην διεύθυνση: FURNIT LTD, Bulgaria, Elin Pelin 2100,
    str. Bulgaria No.40.

Όταν θα σταλεί η αλλαγή που έχετε επιλέξει, τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν τον πελάτη.

Η
εταιρεία μας ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να επικοινωνήσει με την μεταφορική εταιρεία που
έχετε επιλέξει. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ να δώσουμε εντολή, για να προχωρήσετε στην
αλλαγή.

Σε περίπτωση προβληματικής παραγγελίας :

  • Μπορείτε
    να ζητήσετε αντικατάσταση προΐόντος ή επιστροφή χρημάτων σε περίπτωση
    διαπιστωμένου παραγωγικού ελαττώματος του προΐόντος ή απεσταλμένο λάθος
    προΐόν.
  • Η αντικατάσταση προΐόντος που έχει υποστεί φθορά κατά
    την μεταφορά , θα μελετηθεί μόνο με βάση το Πρωτόκολλο που συντάχτηκε με
    την παρουσία του courier.
  • Παρακαλώ, στείλτε μας τα διαπιστωμένα προβλήματα ή ελαττώματα και φωτογραφίες των προΐόντων  στο email:sales@4seat.gr

Παρακαλώ,
σημειώστε όλα όσα επιθυμείτε αναλυτικά, είτε στην πλάτη του Τιμολογίου ,
είτε σε μια καθαρή κόλλα Α4 , φροντίζοντας να μας παρέχετε όλα τα
σημαντικά στοιχεία σας πχ.( ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ , ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ,
ΤΗΛΕΦΩΝΟ , ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΙΌΝΤΩΝ – ΟΝΟΜΑ -ΠΟΣΟΤΗΤΑ, ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΙΒΑΝ ΣΕ
ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ